петък, 10 януари 2014 г.

50 НЕЩА, КОИТО ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ДОКАТО СЪМ ЖИВА

Много мои приятели се включиха в предизвикателството, отправено от Ади (http://www.apieceofadi.com/2014/01/50.html) и писаха за своите 50 мечти, или желания. Четох, мислих... Някои неща, за които те мечтаят, вече съм постигнала, други, не. За някои мечтая и аз, за други – не. Не съм сигурна, че ще докарам желанията си до 50, ама да опитам, пък колкото, толкова.
  1. Да спра да се вглеждам в миналото.
  2. Да спра всяка вечер да подлагам на съмнение и анализ стореното през деня.
  3. Да се науча, да се грижа за себе си.
  4. Да отида на спа.
  5. Да направя околосветско пътешествие. (Толкова много места ми се иска да посетя, че 50 точки май няма да стигнат.)
  6. Да направя дом „Баба и внуче” – отдавна ми се вие идеята, за социален дом от семеен тип, където възрастни самотни хора биха могли не просто да получават подслон и грижи, но и да даряват обич на деца без родители.
  7. Да се грижа за внуци.
  8. Да имам свой дом – може да е една стая... В мечтите си съм подреждала къщичка в планината, къщичка на брега на морето, малко апартаментче, огромен дом, събиращ всичките ми деца и семействата им... Дано поне една от тези мечти материализирам.
  9. Да направя училище, в което децата да ходят с радост, учителите с удоволствие и резултатите от това да са умни, образовани, подготвени за живота деца.
  10.  Да си купя бои и да намеря пак време да рисувам.
  11.  Да овладея 3D StudioMax.
  12.  Да се гмурна в Кораловия риф.
  13.  Да отида на почивка поне за седмица.
  14.  Пак да плувам с делфини – като в детството ми.
  15.  Да открия някакви роднини по бащина линия.
  16.  Да заведа внуче на екскурзия, за да покажа местата, които обичам.
  17.  Да науча италиански.
  18.  Да напиша книга.
  19.  Да намеря книгите, които се загубиха при преместването.
  20.  Да спра да пуша.
  21.  Да се усмихвам по-често.
  22.  Да правя хората около себе си щастливи.
  23.  Да се науча да бъда щастлива.
  24.  Да продължа да виждам доброто у хората.
  25.  Да не спирам да се радвам на дребните неща.
  26.  По-рядко да съм тъжна.
  27.  Да имам фотоапарат.
  28. Да направя снимки на всичко онова, което сега снимам само в съзнанието си.
  29. Да имам освен котарака и куче.
  30. Да осъществя всичко това, пък ако още съм жива, ще измисля още желания. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар