неделя, 30 май 2010 г.

Защо използвам социалните медии

доц. Деси Бошнакова. ме покани в поредната блог игра на тема „Защо използвам социалните медии„, чийто организатор е Манол. Интересното около тази игра е промотирането на семинара Social Media Masterclass, а някой от всичките участници ще има шанса да спечели пропуск за въпросния семинар.

Защо използвам социалните медии?

Открих социалните медии относително късно, в тежък за мене момент. Преди година и половина, се разболях. Принудителният престой у дома и липсата на живи контакти ме накара да прегърна идеята, подадена ми от приятел. Преди това дори за скайп нямах време от работа. Изведнаж, възможността да комуникирам с хора, да имам нови запознанства, да излея чувства и мисли се оказаха единствената връзка със света. Открих много нови приятели, с които в последствие направих директни контакти и задълбочих взаимоотношенията. Намерих и стари приятели, връзките с които бяха се прекъснали във времето и пространството. Не бих се отказала от този вид комуникация. Тя сериозно допълва живите ми контакти и до сега.

Покрай заболяването си, останах без работа. Времето е такова, че ако не поддържаш знанията си, лесно можеш да загубиш квалификацията и да изпаднеш от играта. Пак благодарение на социалните мрежи, и по-точно на професионалните групи в тях поддържам огъня - участвам в професионални дискусии, следя новостите в занаята, това ме кара да чета допълнително.

Аз съм от динозаврите в областта на компютърните технологии. Започнала съм с писане на програми за голяма машина - ЗИТ. Минах през Правец, DOS, всички версии на WINDOWS. Понякога сама се чудя - как сме живяли преди, без интернет, скайп, социални мрежи. Не изпитвам носталгия по онова време.

Каня да се включи в играта Росица Вакъвчиева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар