четвъртък, 31 декември 2015 г.

В очакване на 2016

       През изминалата 2015 година хубавите дни бяха малко. Не беше добра с мен, годино! Но пък научих много. Получих помощ и подкрепа от хора, които познавам само виртуално. Бях предадена от хора, които мислех за приятели. Повече плаках. Малко поводи за радост имах. Не съм от ревливите. Дали от умората, или от възрастта съм станала лесно ранима. 

     Какво си пожелавам за Новата? Работа. Тъжно е да се чувстваш безсилен и ненужен. Не искам да е така. Дано 2016 ме изненада с добро. 

      На всички приятели пожелавам да са здрави. Да получат онова, което им е нужно. Да плачат само от радост. Да имат поводи за радост, за усмивки, да са щастливи. И дано 2016 давайки им това, не забрави и за мен. 
ЩАСТЛИВА И УСПЕШНА НОВА ГОДИНА ЗА ВСИЧКИ!

2 коментара:

  1. Да се сбъднат желанията ти ,Нинка!

    ОтговорИзтриване
  2. Не си пожелавай работа. Пожелай си ЩАСТИЕ.Защото работата може да е такава, че да не ти го донесе. Пожелай си дза се почувстваш нужна и обичана.Пожелай си точно опрезелени хора. И точно апределени събития и пътувания.
    И дано всичко се сбъдне.

    ОтговорИзтриване